Оқу-әдістемелік жұмыс туралы ереже
1. Жалпы ережелер
Оқу-әдістемелік жұмыс туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 «Оқу-әдістемелік жұмыс туралы ережені бекіту туралы» бұйрығына сәйкес әзірленген. оқу, әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру» Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2023 жылғы 8 маусымдағы No 263 «Білім және ғылым министрінің бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» бұйрығы. «Білім беру ұйымдарында оқу, әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 Заңы.
Ереже «Қазтұтынуодағы Қостанай жоғары колледжі» (бұдан әрі – Колледж) мекемесіндегі оқу-әдістемелік жұмысты реттейді.
2. Мақсаттар мен міндеттер
Колледждің оқу-әдістемелік жұмысының мақсаты – оқытушылардың кәсіби құзыреттілігін үздіксіз арттыруға ынталандыратын және ықпал ететін қолайлы жағдай жасау.
Мақсаттары:
— инновациялық педагогикалық технологияларды меңгеруде мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік деңгейін арттыру;
— озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, қорытындылау және трансляциялауды ұйымдастыру;
— мұғалімдердің шығармашылық бастамаларын ғылыми-әдістемелік, ақпараттық және ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз ету.
3. Оқу-әдістемелік жұмыстың мазмұны мен ұйымдастырылуы
Колледждің оқу-әдістемелік жұмысы келесі бағыттарды қамтиды:
— педагогикалық ұжымның жеке оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру;
— озық педагогикалық тәжірибені анықтау, жалпылау және енгізу бойынша бөлімдердің жұмысын үйлестіру;
— курстар мен тағылымдамалар арқылы мұғалімдердің біліктілігін арттыру мен қайта даярлауды ұйымдастыруға жәрдемдесу;
— педагогикалық ұжымға оқу және оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеуде көмек көрсету;
— нақты кәсіптік міндеттерді шешуге негізделген практикалық сабақтардың, оқытудың белсенді әдістерінің рөлін күшейтуге бағытталған педагогикалық инновациялар мен жаңа білім беру технологияларының оқу үдерісіне енгізілуін бақылау;
— оқу процесін жетілдіру бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірлеу;
— ашық сабақтарға қатысуды және талқылауды жоспарлау;
— әдістемелік семинарлар, конференциялар, көрмелер, әдебиеттерге шолулар ұйымдастыру;
— ғылыми-әдістемелік жұмыстар бойынша материалдарды жинақтау және жүйелеу;
— әдістемелік жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.