Оқу-әдістемелік жұмыс

Оқу-әдістемелік жұмыс туралы ереже

1. Жалпы ережелер

Оқу-әдістемелік жұмыс туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 «Оқу-әдістемелік жұмыс туралы ережені бекіту туралы» бұйрығына сәйкес әзірленген. оқу, әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру» Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2023 жылғы 8 маусымдағы No 263 «Білім және ғылым министрінің бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» бұйрығы. «Білім беру ұйымдарында оқу, әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 Заңы.

Ереже «Қазтұтынуодағы Қостанай жоғары колледжі» (бұдан әрі – Колледж) мекемесіндегі оқу-әдістемелік жұмысты реттейді.

2. Мақсаттар мен міндеттер

Колледждің оқу-әдістемелік жұмысының мақсаты – оқытушылардың кәсіби құзыреттілігін үздіксіз арттыруға ынталандыратын және ықпал ететін қолайлы жағдай жасау.

Мақсаттары:

—   инновациялық педагогикалық технологияларды меңгеруде мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік деңгейін арттыру;

—   озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, қорытындылау және трансляциялауды ұйымдастыру;

—   мұғалімдердің шығармашылық бастамаларын ғылыми-әдістемелік, ақпараттық және ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз ету.

3. Оқу-әдістемелік жұмыстың мазмұны мен ұйымдастырылуы

Колледждің оқу-әдістемелік жұмысы келесі бағыттарды қамтиды:

—   педагогикалық ұжымның жеке оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру;

—   озық педагогикалық тәжірибені анықтау, жалпылау және енгізу бойынша бөлімдердің жұмысын үйлестіру;

—   курстар мен тағылымдамалар арқылы мұғалімдердің біліктілігін арттыру мен қайта даярлауды ұйымдастыруға жәрдемдесу;

—   педагогикалық ұжымға оқу және оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеуде көмек көрсету;

—   нақты кәсіптік міндеттерді шешуге негізделген практикалық сабақтардың, оқытудың белсенді әдістерінің рөлін күшейтуге бағытталған педагогикалық инновациялар мен жаңа білім беру технологияларының оқу үдерісіне енгізілуін бақылау;

—   оқу процесін жетілдіру бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірлеу;

—   ашық сабақтарға қатысуды және талқылауды жоспарлау;

—   әдістемелік семинарлар, конференциялар, көрмелер, әдебиеттерге шолулар ұйымдастыру;

—   ғылыми-әдістемелік жұмыстар бойынша материалдарды жинақтау және жүйелеу;

—   әдістемелік жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.